Kilka faktów o nas

491

Planów

58

Osób pod stałą opieką

7

Osób w zespole

5

Lat doświadczenia

Co zyskasz?

Opieka trenera, pomoc dietetyczna i porady to z pewnością ogromne zalety. Jakie korzyści będziesz miał, korzystając z naszych usług?

Oszczędność czasu i pieniędzy

Koniec z poszukiwaniem informacji, trenerów i dietetyków na własną rękę - wszystko jest w jednym miejscu.

Opieka trenera

Każdy trening jest tworzony indywidualnie, na podstawie otrzymanych od Ciebie informacji. Dzięki temu masz pewność, że praca przełoży się na efekty.

Wiedza i masa porad

Na naszym blogu udostępniamy wiele niezwykle wartościowych porad, za które normalnie trzeba zapłacić. Zdobędziesz dzięki temu wiedzę niezbędną przy treningu i poznasz sporo praktycznych ciekawostek.

Zdrowie i dobre samopoczucie

Trenując i jedząc zgodnie z zaleceniami, zadbasz o swoje ciało, a ono odwdzięczy się zwiększoną produkcją hormonów szczęścia.

Opieka dietetyka

Odpowiednie odżywanie organizmu to podstawa przy każdym treningu. Nasi dietetycy rozplanują Twoje posiłki i odpowiedzą na wszystkie pytania.

Motywacja i pomoc w razie problemów

Brakuje Ci motywacji, a może czegoś nie rozumiesz i potrzebujesz wyjaśnień? Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe przy jednoczesnym zachowaniu jak największej treściwości i jakości odpowiedzi.

Przykładowa dieta

Chcemy pokazać, że dieta może być niezwykle przyjemna. Rozpisujemy zdrowe dania, które zjesz ze smakiem i osiągniesz swój cel - wystarczy znać odpowiednie przepisy! Poniżej znajduje się przykładowy jadłospis na 2500 kcal.

Jajecznica z boczkiem na maśle

Wartości odżywcze:

  • Białko: 27,7
  • Tłuszcze: 33

Składniki:

  • 3 Jajka
  • Boczek (40g)
  • Masło (5g)
  • Warzywa

Przygotowanie:

Na patelnię wrzuć odrobinę masła, po rozpuszczeniu dodaj boczek a następnie wbij jajka. Do jajecznicy można dodać cebulę oraz inne warzywa wedle upodobań.

kanapka-z-szynka

Kanapki z szynką i serkiem

Wartości odżywcze:

  • Węglowodany: 59
  • Białko: 31,8
  • Tłuszcze: 20

Składniki:

  • Chleb żytni razowy (120g – 4 kromki)
  • Szynka z indyka (100g)
  • Serek śmietankowy (60g)
kurczak-ziemniaki

Ziemniaki z kurczakiem i warzywami

Wartości odżywcze:

  • Węglowodany: 80
  • Białko: 40
  • Tłuszcze: 10

Składniki:

  • Ziemniaki (400 g)
  • Pierś z Kurczaka (150g)
  • Olej kokosowy (10g – do smażenia mięsa)
  • Warzywa (wedle upodobań)

Przygotowanie:

Ziemniaki gotujemy lub pieczemy w piekarniku. Pierś z kurczaka kroimy na małe kawałki i przyprawiamy, a następnie smażymy na oleju kokosowym. Do całości dodajemy warzywa.

gofry

Gofry z owocami

Wartości odżywcze:

  • Węglowodany: 110
  • Białko: 40
  • Tłuszcze: 26

Składniki:

  • Mleko 2% (100ml)
  • Płatki owsiane (100g)
  • Ksylitol (10g) {Lub słodzik}
  • 3 jajka
  • Banan
  • Jabłko
  • Łyżka proszku do pieczenia

Przygotowanie:

Oddziel żółtka od białek. Wysyp płatki owsiane do blendera i zmiel. Dodaj żółtka, proszek do pieczenia, mleko oraz ksylitol. Wszystko dokładnie wymieszaj. W drugim naczyniu ubijamy białka a następnie łączymy je z masą zrobioną wcześniej. Wylej masę na gofrownice i dodaj owoce na zrobione gofry.

Opinie o nas

Sprawdź co myślą o nas inni. Aby zobaczyć więcej opinii lub dodać własną kliknij w przycisk poniżej.


Dominik

Polecam serwis BodySize! Dzięki ich wskazówkom treningowym i dietetycznym każdy może osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

dominik-bodysize

Ania Mazurek

Świetna ekipa, zawsze odpisują na czas i pomagają jak mogą. Jestem z nimi już 4 miesiące i zostanę jeszcze na długo 🙂 Podsyłam zdjęcie, które możecie gdzieś umieścić. To dzięki Wam wyglądam tak, a nie o wiele grubiej jak na samym początku 🙂

Tymon28

Dwa miesiące diety i treningu, a już widzę większe mięśnie. Nie mogę się doczekać efektów końcowych, bardzo polecam!!

Robert

Zrzucam zbędne kilogramy już około 2 lat, ale nigdy nie miałem takiej motywacji i zapału do zmian jak teraz. Załączam zdjęcie poprawy w niecałe 4 miesiące. To mówi samo za siebie – POLECAM!


Mężczyzna

Mężczyzna

Kliknij poniżej, jeśli jesteś mężczyzną. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną rozpiskę treningową, odpowiednią dietę, suplementację i udzielimy porad!

Kobieta

Kobieta

Kliknij poniżej, jeśli jesteś kobietą. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną rozpiskę treningową, odpowiednią dietę, suplementację i udzielimy porad!

Nasze pakiety

Masz już podjętą decyzję, że chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Super! W takim razie pozostało wybrać pakiet, który odpowiada Ci najbardziej. W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

Tylko trening/dieta

Tylko trening/dieta

Masz już dietę lub trening i potrzebujesz tylko jednego z nich? Sprawdź naszą ofertę i wnieś swój wysiłek na nowy poziom! Wyróżnia nas profesjonalne podejście do tematu i szybka pomoc.

Trening + dieta

Trening + dieta

Zależy Ci na szybkim, zdrowym i satysfakcjonującym osiągnięciu celu? To połączenie dla Ciebie! Indywidualnie rozpisana dieta i trening pozwolą Ci osiągnąć to, czego pragniesz.